Компанія АВК розкрила понад 900 дитячих талантів

3 Липень 2013

Компанія АВК завершила перший етап масштабної акції «Жувіленд» шукає таланти». Протягом більш як двох місяців батьки могли завантажувати на сторінку бренду «Жувіленд» у соціальній мережі «ВКонтакте» фотографії та відео своїх дітей, описувати їхні таланти і «заробляти» бали, завантажуючи коди з упаковок і збираючи «лайки». Серед найактивніших учасників було розіграно нетбуки, планшети і мобільні телефони. 

У рамках акції батьки розмістили на сторінці 946 фотографій дітей. В.о. директора з маркетингу компанії АВК Юрій Савицький зауважує: «Кожна нова робота підтверджувала, що всі без винятку діти – особливі і талановиті. Одна дитина вправно допомагає мамі, інша акуратно збирає гербарій, а хтось уміє довго і солодко спати J. Серед учасників були і талановиті музики, і професійні спортсмени, і справжні актори».

Переможців акції визначали за допомогою випадкової електронної вибірки. Серед учасників, які набрали понад 300 балів, щомісячно розігрували 3 телефони, 2 планшети і 1 нетбук. Окрім цього, щотижнево серед усіх учасників без винятку розігрували 50 поповнень на мобільний телефон. А найактивніші учасники, що набрали понад 1000 балів, після завершення акції отримали шанс виграти ще один приз. Між ними був розіграний конструктор LEGO. Команда АВК сподівається, що ці призи допоможуть дітям розвивати свої таланти і сягати нових вершин.

У майбутньому бренд «Жувіленд» продовжить підтримувати талановитих дітей та їхніх батьків, пропонуючи їм захопливі розваги і конкурси. Уже найближчої осені стартує другий етап акції, що сприятиме розвиткові дитячих талантів.

print До усіх новин