Володимир Авраменко: "Інновації — це не продукт і не послуга, це світогляд"

14 Липень 2021

14 липня, у столичному івент-просторі Pochaina Hall пройшов найбільший щорічний фестиваль для представників малого та середнього бізнесу,  де зібралися понад 3000 ТОП менеджерів, керівників компаній та українських підприємців, щоб поділитися досвідом та відкрити для себе нові цікаві кейси, дізнатися про правила бізнесу спікерів та долучитися до безкоштовних бізнес-консультацій та нетворкінгу.

Володимир Авраменко, засновник та СЕО компанії АВК поділився 30-річним досвідом формування трендів, розповів, як запустив кондитерську фоабрику у непросту епоху 90-их, поділився, як привести компанію до успіху, про інноваційні продукти та про трансформації АВК.

Цього року компанія святкує 30-річчя.

"Інновації — це не продукт і не послуга, а світогляд, який формується у вигляді стратегії і в кожному мікропроцесі вашого бізнесу", - підкреслив засновник АВК.

Сьогодні компанія АВК, продовжуючи свої традиції, є одним з технологічних лідерів харчової галузі. За словами Авраменко, потенціал компанії в аналізі того, чим люди харчуються, у відстеженні трендів, змін на ринку і використанні інноваційних рішень.

Володимир Авраменко розповів також і про головні принципи, які допомагають компанії з роками лише зміцнювати лідерство: «Не боятися йти туди, куди ніхто не йде, вести бізнес "по-білому", відрізнятися від усіх та впроваджувати інновації».

 

print До усіх новин