Компанія АВК увійшла до десятки найшанованіших українських роботодавців

16 Травня 2012

Компанія АВК увійшла до десятки українських роботодавців, яких найбільше поважають, згідно з дослідженням, проведеним Reputation Capital, HeadHunter та групою РОСТ за міжнародною методикою Reputation Institute. Дослідження тривало протягом 2011 року та включало в себе аналіз думок наявних, потенційних і колишніх співробітників компаній-роботодавців.
«Ми ретельно відстежуємо, чи задоволені співробітники компанії своєю роботою, – каже директор з персоналу компанії АВК Сергій Тихонравов. – Репутація всередині компанії для нас не менш важлива, ніж сприйняття споживачів, адже наш продукт – джерело радості й насолоди, із поганим настроєм шедевр не створити».
 
Працюючи у висококонкурентному кондитерському бізнесі, компанія прагне передбачати майбутні очікування споживачів, тож мусить мати гнучкість і оперативність у рішеннях, бути готовою до нестандартних кроків. Це створює більші можливості для результативних і амбітних фахівців, готових брати на себе відповідальність і відповідати на виклики ринку.
 
Сергій Тихонравов вважає, що компанії вдалося зібрати висококомпетентну команду добре мотивованих ентузіастів своєї справи: «Нестандартна робота передбачає нестандартну винагороду – у нас добрі умови для справжніх професіоналів, яким подобаються ризик і зміни. Саме такі у нас уже роблять стрімку кар’єру та заробляють пристойні гроші». 
 
За словами директора з персоналу АВК, компанія шукає фахівців на стороні лише за умови, що внутрішній кадровий резерв на потрібну позицію вичерпаний.
 
Кар’єрні та творчі можливості, а також постійний аналіз умов роботи співробітників – як матеріальних, так і морально-психологічних – дозволяє працювати на запобігання кризовим явищам у багатотисячному колективі компанії, а не їхню ліквідацію.
 
Один з авторів дослідження, Олег Кершис, директор Reputation Capital Group, переконаний, що про-активне управління репутаційними ризиками роботодавця значно ефективніше, ніж вирішення завдань у форматі кризових комунікацій. «Наше дослідження, – каже він. – дозволить поширити досвід найкращих роботодавців і на інших учасників ринку та загалом покращити ефективність і конкурентність українського бізнесу».
З коротким оглядом загальних результатів дослідження, а також критеріями оцінювання можна ознайомитися за посиланням: http://hh.ua/news/1937/.  
 

print До усіх новин