«Ні» буденності! Trueffle трансформувався у молодіжний бренд

11 Грудня 2019

Компанія АВК продовжує дивувати споживачів, вдихаючи нове життя у ключові бренди. Сьогодні на арену виходить оновлений Trueffle. Команді не забракло сміливості поглянути на улюблений мільйонами продукт під кардинально іншим кутом.

Здійснивши ребрендинг та розширивши продуктову палітру неординарними смаками, команда взяла під приціл молодіжну аудиторію. Це  молоді люди, які обожнюють отримувати задоволення від життя, полюють за пригодами та яскравими враженнями, уникаючи рутини. Саме про боротьбу з нудьгою нова комунікація від Trueffle.

Євгенія Савицька, менеджер з маркетингу бренду, розповідає: «Бренд пропонує не ставати жертвою обставин і взяти нудьгу під свій контроль. У квінтесенції нового Trueffle закладено філософію виходу за рамки звичного. Адже і сама цукерка – це класичний трюфель в абсолютно новому несподіваному виконанні».

Відтепер, продуктовий портфель Trueffle це шість яскравих смаків та розмаїття форматів.

Компанія впевнена в успіху, адже Trueffle єдина в світі незвичайна трюфельна цукерка, яка, ламаючи стереотипи, дивує формою, різноманіттям нестандартних смаків та текстурою, що миттєво тане в роті, залишаючи приємний післясмак.

Для максимальної підтримки бренду залучено рекламні комунікації. На телебаченні країни та в Інтернет-мережі стартувала серія рекламних роликів.

На своїй сторінці у Facebook Володимир Авраменко, засновник та генеральний директор АВК, прокоментував: «Рік кардинальних змін! Нова філософія і свіжий погляд команди на продуктові бренди. Вся наша сміливість і неординарність – в серії відео-роликів Trueffle». 

Євгенія Савицька про основний задум роликів: «Герої знаходяться в ситуаціях, з яких їм хочеться, в буквальному сенсі слова, втекти. Нудьгуючи, вони смикають в руках Trueffle, і реальність різко змінюється – стає непередбачуваною, яскравою і веселою. У роликах використовується інноваційний прийом, який може здатися досить дивними, але саме в цьому і полягає головне завдання – здивувати глядача і запам'ятатися йому, як атрибут боротьби з тривіальністю».

Додатково рекламна кампанія підсилюється через нестандартні носії, а саме на LED-екранах та на міському транспорті.

Також бренд активував сторінку в Facebook та Instagram.

 

print До усіх новин