Бренд рослинного м'яса DREAMEAT відкриває літній сезон одразу двома новинками
5 Липень 2021
Національна компанія АВК, одноліток незалежної України, сьогодні активно освоює нові ринки – та створює наднові.
Продуктова лінійка рослинного м'яса розширюється. Запущені у виробництво відразу два готових кулінарні напівфабрикати, які будуть доступні для замовлення у фірмовому інтернет-магазині АВК вже наступного тижня
Долма DREAMEAT – для поціновувачів східної кухні.
У різноманітних варіаціях долму готують у багатьох країнах від Алжиру до Китаю, а азербайджанську долму ЮНЕСКО навіть визнало нематеріальною культурною спадщиною. Віддаючи данину кулінарній традиції, компанія АВК створила аналогічний продукт. Долма Dreameat – страва з рослинного фаршу, загорнутого у виноградне листя, яка містить усі необхідні людині жири, білки та вуглеводи у правильних пропорціях, і водночас має той же неймовірний смак.
Мітболи DREAMEAT – космополітична страва “нашвидкуруч”
Мітболи – не зовсім американський винахід, їх можна зустріти в будь-якій культурі: у Туреччині ці м’ясні кульки називають кьофте, в Італії – аранчіні, в Нідерландах – бітерболени, а в Німеччині – кьонігсберзькі клопси. Називайте як завгодно, головне, що мітболи, як і всі продукти Dreameat, містять легкозасвоюваний рослинний білок та є джерелом заліза.
Нагадаємо, рослинна котлета для бургерів без метилцелюлози, наближена за смаком та текстурою до яловичої, стала першим продуктом бренду DREAMEAT, який спробували українські вегетаріанці та всеїдні гастро-ентузіасти. А завдяки відкритому високотехнологічному виробництву, АВК незабаром розширила лінійку – вже весною у продажі з’явився рослинний фарш Dreameat та котлета “Ніжна”, що за допомогою злакових культур повторює смак курячої.
Виробництво продуктів на рослинній основі – глобальний тренд, який з легкої руки дослідницької компанії Mintel має назву Power to the plants («Сила рослин»).
Вже сьогодні у світі налічується близько 1 млрд вегетаріанців, і кількість людей, які переходять на рослинне харчування, постійно зростає. Для когось такий вибір зумовлений гуманним ставленням до тварин. Для інших зменшити споживання м’яса – питання здорового способу життя та зниження ризиків атеросклерозу та онкозахворювань.
“Я особисто тестую наші новинки та даю коментарі технологам. І якщо ви бачите продукт у продажу, отже, я готовий їсти цей продукт сам та годувати ним свою родину, – запевняє Володимир Авраменко, власник АВК. – І коли вже перехід людства на рослинне харчування неминучий, то чому б не урізноманітнити свій раціон смачними та корисними продуктами вже зараз?”