Музей шоколаду АВК став найкращим трейд-маркетинговим проектом в Україні
4 Серпня 2011
Компанія АВК здобула перше місце на конкурсі «Найкращий трейд-маркетинговий проект в Україні». Премію присуджували в рамках щорічного спеціалізованого Форуму Trade Marketing in Ukraine 2011.
За кейс компанії АВК — «Пересувний музей шоколаду» — віддала голоси найбільша кількість членів журі-учасників Форуму. Фахівці в області трейд-маркетингу оцінювали в проектах-учасниках оригінальність ідеї, якість її реалізації та результативність промо-заходу.
«На старті проекту «Музей шоколаду» наша команда ставила перед собою насамперед соціальні та комунікаційні цілі — поглибити знання цільової аудиторії про шоколад, підвищити культуру його споживання, отримати новий якісний емоційний контакт зі споживачем, — відзначає директор з продажів компанії АВК Роман Бабець. — Водночас, у результаті, ми отримали і відчутний комерційний ефект. У містах, де була експозиція, протягом усіх десяти місяців роботи музею ми фіксували значні сплески продажів. Крім того, нам вдалося поліпшити співпрацю з ритейлерами та лінійним роздробом, підвищити лояльність кінцевих споживачів до нашого продукту та категорії загалом».
На сьогодні Музей шоколаду АВК вже відвідав 11 областей України і став міжнародним проектом, відчинивши свої двері і для російських споживачів. Музей уже відвідали понад 88 тисяч людей, і щодня їхня кількість зростає. Допитливі ласуни могли ознайомитися з історією виникнення шоколаду, тонкощами сучасного виробництва, корисними властивостями продукту, а також дегустувати його високоякісні зразки , брати участь у конкурсах і побачити всеукраїнський рекорд — серце із 15 тисяч шоколадних плиток. Вражені відвідувачі описали своє захоплення словами і малюнками у книгах відгуків, зафіксувавши емоції на 12 тисячах сторінок.
«Професійну аудиторію Форуму вже з перших кадрів презентації підкорили добрі емоції і драйв команди АВК, — розповідає керівник проекту Trade Marketing in Ukraine Артем Шлапак. — Однак, за моїми спостереженнями, експертам-практикам імпонувала не лише креативність і соціальна спрямованість у роботі музею. Вирішальне значення в оцінюванні мала ефективність побудови цієї комунікації. Цим проектом компанія АВК закріпила за собою репутацію експерта як у виробництві шоколаду, так і в просуванні культури його споживання».
Музей шоколаду АВК цими днями продовжує роботу в Житомирі і Харкові, а з 7 серпня відчинить свої двері й для жителів Тернополя. Крім «солодкої» екскурсії в самому музеї, на міській площі на тернопільчан чекають велике свято шоколаду та захопливі конкурси.