На український ринок кави виходить новинка – мелена кава від ТМ «BARISTI»
19 Червень 2017
ТМ «BARISTI» розширила свій асортимент, запустивши на ринок України лінійку меленої кави. Це унікальна пропозиція в середньому ціновому сегменті, адже кава «Барісті» – це 100% найкращих зерен арабіки.
Продукт представлено у двох типах обсмаження, Віденському та Італійському, кожен з яких має свій особливий смак. Основний секрет вишуканості напою – в унікальному балансі між типом обсмаження, ступенем помолу та використанням високоякісних зерен арабіки.
Мелена кава «Барісті» Віденське Обсмаження» створена зі суміші 100% зерен арабіки з високогір’я Центральної та Південної Америка та східної Африки, які надають напою кислинку. Середнє обсмаження зерен «Віденського» типу збагачує каву розкішним насиченим ароматом та збалансованим смаком, між гірчинкою темного шоколаду та винною кислинкою. Середній помел зерен кави – ідеальний для приготування в крапельній (фільтр) кавоварці, турці чи гейзерній кавоварці (мока).
Мелена кава «Барісті» Італійське Обсмаження» має у своєму складі 100% зерен арабіки з Південної Америки. Темне обсмаження «Італійського» типу надає каві міцності та насиченого яскравого смаку з інтенсивним ароматом. Тонкий помел зерен кави найкраще підходить для приготування в чашці (найпопулярніший спосіб заварювання кави в Україні), у турці чи еспресо-машині.
Кава «Барісті» в обох типах обсмаження позначена як «Вищий сорт», що згідно ГОСТУ означає, що у складі продукту використано 100% зерен арабіки (на відміну від іншого позначення «Перший сорт» яким маркується продукт з 100% зерен робусти чи суміші зерен робусти та арабіки).
Мелена кава «Барісті» обсмажується, перемелюється та запаковується одним з найбільших незалежних виробників меленої кави у Європі – ЮсіСі Кофі (Нідерланди).
Новий продукт представлено у 2 двох типах упакування. Перший – вакуумний брикет 240г, що виключає контакт кави з повітрям для збереження смаку та аромату свіжозмеленої кави. Другий тип – пакет 70г, що захищає продукт від потрапляння повітря і також дає можливість пропонувати каву по доступнішій ціні за упаковку.
Запуск нового асортименту – це посилення іміджу та зміцнення нового бренду «Baristi» на українському ринку кави. Планується, що до закінчення 2017 року доля «Baristi» в сегменті меленої кави на ринку України становитиме 5%.
У травні 2016 року новий кавовий напрямок під ТМ «Baristi» було відкрито у сегменті розчинної кави. Запуск засвідчив успішність бренду. За 12 місяців продажі сягнули 90-100 млн грн., частка ринку розчинної кави для «Baristi» склала 2%, а знання торгової марки досягнуло 41%.
На сьогоднішній день, ТМ «Baristi» в категорії розчинної сублімованої кави вже представлена на ринку Молдови. На черзі ринки країн СНД.
Серед планів на перспективу - запуск лінійки кави у зернах ТМ «Baristi».