Продукцію АВК представлено на найбільшій кондитерській виставці у світі ISM-2018
12 Лютого 2018
АВК традиційно представила продукцію серед головних світових кондитерських брендів на щорічній міжнародній виставці ISM у Німеччині.
Виставка ISM – відома і значуща подія, яку ще називають «кондитерською Меккою в Кельні». Сюди приїжджають аби зустрітися з існуючими партнерами та знайти нових, відслідкувати тренди і тенденцій галузі.
ISM-2018 зібрала провідних гравців кондитерського ринку з усього світу. Серед учасників – 30 компаній з України, які презентували продукцію як в українському блоці Ukrainian village, так і окремими стендами.
АВК представила компанію самостійним, масштабним стендом. Ділові зустрічі на виставковому майданчику тривали у режимі «нон-стоп». Протягом чотирьох днів було проведено понад 160 перемовин з потенційними клієнтами. Стенд відвідали бізнес-делегації з більш ніж 60 країн світу.
Засновник компанії Володимир Авраменко та т.в.о. генерального директора Роман Бабець особисто очолили делегацію та взяли участь у переговорах.
Компанія традиційно презентувала портфель продукції, яка виготовляється в Україні та продається вже більше ніж у 60 країнах світу. Розроблені унікальні продукти для України теж користуються високим попитом у закордонного споживача. Передусім, це солодощі: «Королівський Шарм», «Королівський Шедевр», «Трюфель», «Мажор», «Бам-Бук» тощо.
Крім того, на цьогорічну виставку АВК вперше привезла асортимент снеків KRESKO. За підсумками 2017 року мучні та цукристі категорії продуктів показали стабільний приріст експорту продуктів з України.
Не дивлячись на те, що виставка проводиться у Європі, її відвідують багато гостей з країн Азіатсько-Тихоокеанського регіону. Був постійний потік арабів, що пов’язано із тенденцією ісламізації Європи. Відтак «халяльна» продукція наразі все більше затребувана і АВК має що запропонувати споживачам у всьому світі.
Під час виставки також обговорили особливості видачі Україною сертифікату на перевезення за формою «EUR.1», зокрема, мова йшла про країни, які не входять до ЄС. Наприклад, для таких країн як Марокко, Алжир, де мито складає 25%, імпорт з України стає не вигідним. У компанії переконані, що це питання необхідно вирішувати на державному рівні, спільно з профільними міністерствами, вести діалог із Європою.
Серед головних кондитерських трендів ISM-2018 – зміщення фокусу з шоколадних на мучних та цукристих виробів з акцентом на натуральність в тому числі й складових – інгредієнтів. Європейська хвиля здорового способу життя поступово приходить і в Україну, що є перспективною нішею для розвитку даного сегменту.
Впевнені, отримані під час виставки напрацювання стануть підґрунтям для побудови міцних партнерських відносин та підкорення компанією нових ринків.