Новий дизайн, ексклюзивні смаки та менше цукру – нова ера «Королівського Шарму»
26 Вересня 2019
Вже 14 років споживачі як в Україні, так і далеко за її межами обирають бренд «Королівський Шарм». За 8 місяців поточного року обсяг продажів склав 2 280 тонн. Солодощі експортуються в понад 27 країн світу.
«Королівський Шарм», маючи 6% долі ринку (в грошовому вираженні) у сегменті вагових шоколадних цукерок, здійснює ребрединг, підкорюючи молодіжну аудиторію.
«Королевам можна все!» – новий слоган бренду. Це своєрідний маніфест, заклик бути вільною від правил, наважитись перекроїти старі стереотипи, адже кожна дівчина прагне до самовираження, розкриття талантів.
Продуктову лінійку представлено у новому дизайні, а традиційну палітру цукерок доповнено трендовими смаками. Завдяки оновленій упаковці, бренд став ще більш впізнаваним на полиці. Літера «Ш» у назві трансформувалася в корону та стала символом цукерки, підкресливши її сучасність та вишуканість.
Слідуючи прагненням молоді, «Королівський Шарм» міняється як зовні, так і з середини. Відтепер ще більше легкості, завдяки сучасним технологіям виробництва. У продукті щонайменше на 46% знижено вміст білого цукру, що водночас із доданням сухої патоки – інноваційної розробки компанії та постачальника сировини, сприяє розширенню палітри смакових відчуттів.
Форма цукерок, що нагадує пірамідку, лишається незмінною.
У вересні представлено новинку від «Королівського Шарму» – цукерки із трендовим смаком «солона карамель». Оригінального смаку солоній карамелі додають нотки кленового сиропу, а крем містить карамельні кріспи та натуральну морську сіль.
Сьогодні «Королівський Шарм» представлений у чотирьох смаках: вершковий крем, кокосовий крем, горіховий крем, солона карамель. Продукцію можна придбати у різних форматах упаковки.
Дивувати новими смаками цукерок, тримати тісний емоційний зв'язок із молоддю та її цінностями – таким компанія вбачає курс на перспективу в розвитку бренду.